Możesz stworzyć tablicę struktur, oraz strukturę tablic.
Zacznij naukę, bo to o co pytasz to podstawa podstaw.
Opisz dokładniej o co Ci chodzi, bo pytanie nie jest napisane zgodnie z zasadami języka polskiego.
Ciężko się to czyta.
(Edit)
No dobra, trochę to wyjaśnijmy.
Można stworzyć typ danych dla struktury. Wtedy każda zmienna tego typu będzie przechowywać strukturę.
Kod:
typedef struct {
string imie;
int czas;
}zawodnik;
Teraz tworzymy zmienną dla każdego zawodnika:
Kod:
zawodnik s_Marek;
zawodnik s_Tomek;
Następnie możemy przypisać im wartości.
Kod:
s_Marek.imie = "Marek";
s_Marek.czas= 2500;
s_Tomek.imie = "Tomek";
s_Tomek.czas = 2780;
Drugim sposobem jest stworzenie tablicy struktur.
Kod:
struct {
string imie;
int czas;
}zawodnik[10];
Każda tablica będzie wypełniana tak jak powyżej.
Kod:
zawodnik[0].imie = "Marek";
zawodnik[0].czas = 2500;
itd.....
Albo można wstawić tablicę zmiennych do struktury.
Kod:
struct {
string imie[10];
int czas[10];
}zawodnik;
zawodnik.imie[0] = "Marek";
itd.....
Można też stworzyć typ danych, jak podałem powyżej i stworzyć tablicę zmiennych tego typu.
Kod:
typedef struct {
string imie;
int czas;
}zawodnik;
zawodnik s_zawodnik[10];
s_zawodnik[0].imie = "Darek";
s_zawodnik[0].czas = 2690;
s_zawodnik[1].imie = "Marek";
s_zawodnik[1].czas = 3000;
itd....
Każdy sposób jest dobry, wszystko zależy od widzimisię programisty.
Ja osobiście wybrał bym ten ostatni, ponieważ jest dla mnie najbardziej "naturalny", czy przyjazny.
A i zapomniał bym. Ten ostatni sposób jest najprostszy do stworzenia tablicy dynamicznej, o wymiarach określanych podczas pracy programu. Nie musisz rezerwować miejsca w pamięci, jeśli tego nie wykorzystasz, ponieważ graczy nie będzie 10, tylko powiedzmy trzech.
Kod:
int ilu_zawodnikow;
zawodnik * s_zawodnik = new zawodnik[ilu_zawodnikow];
s_zawodnik[0].imie = "Darek";
s_zawodnik[0].czas = 2690;
s_zawodnik[1].imie = "Marek";
s_zawodnik[1].czas = 3000;